استقلال

استقلال

بهترین وبلاگ ایران

زندی مصدوم شد / میداوودی تصادف کرد

تمرین نوبت بعد از ظهر تیم استقلال از ساعت 18 در کمپ اختصاصی این باشگاه برگزار شد.

* حدود 200 هوادار استقلال در تمرین امروز حضور داشتند و نظاره گر تمرین شدند. در ابتدای تمرین یکی از هواداران روی میله‌های کنار زمین رفت و با صدای بلند خطاب به قلعه نویی گفت: شما که با جانبازان عکس می‌اندازید از دوست من تست بگیرد. من هم فرزند جانباز هستم.

سرمربی استقلال که در فاصله دوری قرار داشت خطاب به این هوادار گفت: اینجا جای تست گرفتن نیست. چرا از اسم جانبازان سوء استفاده می‌کنی؟ ما اینجا تست نمی‌گیریم. آن هوادار که خیلی عصبانی بود گفت باید از این هوادار تست بگیری که قلعه نویی گفت بایدی وجود ندارد و آن تماشاگر با ناراحتی به همراه دوستش کمپ استقلال را ترک کرد.

* فریدون زندی در همان ابتدای تمرین و در حالی که تازه کار با توپ آغاز شده بود دچار آسیب دیدگی شد و به رختکن رفت. این بازیکن نتوانست به تمرین ادامه بدهد و کمپ استقلال را ترک کرد.

* میلاد میداودی با 30 دقیقه تاخیر به محل تمرین رسید. وقتی ماجدی از او سؤال کرد که چرا دیر رسیده مهاجم استقلال گفت که با اتومبیل شخصی خود تصادف کرده و به همین دلیل با تاخیر آمد.

* دویدن دور زمین ارسال پاس‌های کوتاه در میانه زمین، حرکت‌های ترکیبی که توسط قلعه نویی سازمان دهی می‌شد و شوت به سمت دروازه توسط بازیکنان از برنامه‌های اصلی تمرین امروز استقلال بود. در یکی از این صحنه‌ها روی ارسال علی حمودی، آرش برهانی با ضربه قیچی برگردان دروازه را باز کرد و مورد تشویق هواداران قرار گرفت.

* با وجود اینکه گفته می‌شد ملی پوشان استقلال به تمرینات این تیم اضافه می‌شوند امروز هم خبری از آنها نبود.

* بعد از گذشت 40 دقیقه هواداران استقلال قصد تشویق قلعه نویی را داشتند که سرمربی استقلال با حرکات دست از آنها خواست این کار را نکنند تا بازیکنان تمرکز کافی داشته باشند.

* در آخر تمرین طرفداران استقلال امیر قلعه نویی را تشویق کردند که سرمربی استقلال از طرفداران خواست بازیکنان را تشویق کنند.


سردار آبی ها هم با پول آمد ! اسپانسر 9 میلیاردی برای استقلال

سردار محمد صلاحی در جلسه هیئت مدیره استقلال به عنوان قائم مقام اقتصادی این باشگاه انتخاب شد. وی در اولین اقدام قصد دارد اسپانسر 9 میلیاردی برای استقلال بیاورد.  

 

صلاحی در این باره به فارس گفت: "برای آنکه بازیکنان و هواداران استقلال به هیچ عنوان دغدغه مالی نداشته باشند برای شروع کارم در این باشگاه مردمی و پرطرفدار یک اسپانسر 9 میلیارد تومانی برای فصل آینده جذب کردم تا دیگر بازیکنان استقلال دغدغه پول نداشته باشند."

هــــــی وای !

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

برنامه های زیادی برای آبی ها دارم

 

علی صلاحی در مورد برنامه‌های اقتصادی‌اش برای باشگاه استقلال عنوان کرد: همان زمانی که به عنوان یکی از گزینه‌های مدیر عاملی باشگاه انتخاب شدم برنامه‌ای را به هیئت مدیره دادم تا استقلال دغدغه مالی نداشته باشد و اکنون که به عنوان قائم مقام اقتصادی باشگاه قرار است فعالیت کنم همین برنامه را اجرایی خواهم کرد.

وی ادامه داد: به عشق هواداران استقلال آمدم و به همین دلیل در اولین گام یک اسپانسر 9 میلیارد تومانی برای لیگ دوازدهم آورده‌ام تا بازیکنان دغدغه مالی نداشته باشند. این یکی از برنامه‌های کوتاه مدت من است.

صلاحی تصریح کرد: برنامه‌های میان مدت من شامل اهدای کارت هوشمند هواداری به تمام طرفداران استقلال است و برای اهدای این کارت هیچ پولی از طرفداران استقلال دریافت نمی‌کنیم. ضمن اینکه با موسسه مالی طرف قرارداد هر کارت هواداری را 10 هزار تومان شارژ می‌کنیم و آن را به عنوان هدیه به هواداران استقلال می‌دهیم. هواداران استقلال از این کارت می‌توانند بهره‌‌های مختلف مانند خرید، بیمه و ... ببرند.

قائم مقام اقتصادی باشگاه استقلال با اشاره به طرح‌‌های رویانیان مدیرعامل پرسپولیس اظهار داشت: سردار رویانیان از همکاران سابق من است و با ایشان طرح‌های مشترک اقتصادی اجرا می‌کنم. ایده‌های رویانیان ایده‌های خوبی است و می‌توانیم طرح‌های خوب مشترکی به اجرا درآوریم. یکی از این طرح‌ها ساخت یک جایگاه ویژه برای پیشکسوتان در ورزشگاه آزادی است. قصد داریم جایگاهی در شأن و شخصیت پیشکسوتان فوتبال بسازیم که مبله و در آن وسائل پذیرایی و همچنین کافی شاپ و ... فراهم باشد. قطعا رویانیان با این طرح من موافقت می‌کند و در اولین جلسه‌ با او این طرح را در میان می‌گذارم.

صلاحی افزود: قبل از هر مسابقه نیز طرح‌هایی مانند برگزاری مسابقات پیامکی بین هواداران استقلال برای انتخاب بازیکن برتر فنی و اخلاقی آن مسابقه برگزار می‌کنیم.

قائم مقام اقتصادی باشگاه استقلال با اشاره به برنامه بلند مدت‌اش به فارس گفت: در برنامه بلند مدت قصد دارم برند معتبر استقلال را با شرکت‌های درجه یک ساختمانی و راه سازی شریک کنم. در آینده نزدیک در نشستی خبری برنامه‌های خود را به طور مفصل تشریح می‌کنم

عزیز اینکارا که نمیشه از این وعده ها شماها توی این مملکت زیاد میدید...ما هم پول نمیخوایم ! فقط هرچی داری هر سال بده به بازیکنا و بازیکنای خوب خارجی مثه عربها بخر بریم قهرمان آسیا شیم بالاخره...


 

امروز هیات فوتبال تهران پر شده بود از بازیکنان استقلالی. استقلال که بازیکنان جدیدش را برای ثبت قرارداد به هیات فوتبال نبرده بود، امروز 5 نفر از بازیکنان جدید خود و همچنین یکی از بازیکنان فصل قبلش را به هیات فوتبال برد تا قرارداد آن ها تمدید شود. هاشم بیک زاده، سیاوش اکبرپور، امیرحسین صادقی، میثم بائو، ایمان مبعلی و میلاد میداودی بازیکنانی بودند که به هیات فوتبال تهران رفتند و قراردادهایشان را رسما ثبت کردند


خلعتبری:من شمالم ! چطور استقلالی شدم؟

محمد رضا خلعتبری درباره انتشار اخباری مبنی بر توافق نهایی با استقلال برای پیوستن به این تیم اظهار داشت:برای دیدن خانواده ام به شمال رفته ام و نمی دانم چطور در این شرایط استقلالی شده ام!باز هم می گویم و برای صدمین بار تاکید می کنم از طرف مسولان استقلال با من به صورت رسمی صحبتی نشده است.

وی ادامه داد:روز شنبه به تهران می آیم و سپس به امارت می روم و از آنجا که مسولان الوصل خواهان ادامه حضورم در این تیم هستند،پس از مذاکره نهایی با این تیم تصمیمم را خواهم گرفت.البته با توجه به اینکه مارادونا در الوصل می ماند،من هم انگیزه زیادی برای ماندن در این تیم دارم.به هر حال تا شنبه تصمیم نهایی ام را می گیرم.

خلعتبری در پاسخ به این پرسش که آیا پژمان منتظری خواهان حضور او در استقلال شده یا نه عنوان کرد:در امارات با هم بودیم و او از من خواست به استقلال بروم اما باز هم می گویم با استقلال مذاکره ای نداشته ام و تیم آینده ام معلوم نیست.متاسفانه در این مدت شایعات زیادی برایم راه افتاد اما همه می دانند محمد رضا خلعتبری اهل بازار گرمی نیست

این همه رو قال میذاره و برمیگرده امارات !ببینید کی گفتم ! روش حساب نکنید زیادم مهم نیست...


 

آخرین وضعیت نکونام و خلعتبری از زبان فتح الله زاده

فتح الله زاده در خصوص مذاکره اش با جواد نکونام نیز اظهار داشت: نکونام بازیکن بزرگی است، من دو یا سه روز پیش با وی صحبت کردم و از نکونام خواستم که اگر خواست به فوتبالش در ایران ادامه دهد، تیم استقلال را انتخاب کند و ما به هر شکلی در خدمت او هستیم و در این خصوص اعلام آمادگی کردیم. نکونام نیز به ما گفت: "هنوز درحال تصمیم گیری در خصوص ماندن و یا رفتنش از تیم اوساسونا است."

وی در مورد مذاکره با خلعتبری نیز خاطر نشان کرد: چون خلعتبری با باشگاه پرسپولیس قراردادی نبسته، روز گذشته با او مذاکرات اولیه ای را انجام دادیم و قرار شد برای رسیدن به توافق نهایی بزودی با او مذاکرات خود را ادامه دهیم

حرفهاش درباره تمدید رحمتی و پژمان هم 2تاپست پایین تر هست


بازیکنها یک به یک در هیات فوتبال !

'هاشم بیگ زاده' نخستین بازیكنی بود كه با حضور در هیات فوتبال استان تهران قرارداد خود را به مدت یك فصل با آبی پوشان به ثبت رساند و سپس،ایمان مبعلی و میلاد میداودی امیرحسین صادقی، میثم بائو، سیاوش اكبرپور قرارداد خودشان را ثبت کردند

همچنین امین منوچهری و  سیدمهدی رحمتی، حنیف عمران زاده، آرش برهانی و خسرو حیدری و پژمان منتظری و زندی و کیانوش رحمتی با اعلام رسمی باشگاه استقلال قرارداد خود را تمدید كرده اند و قرار است در هیات فوتبال استان تهران به ثبت برسد.

قرارداد تمامی این بازیكنان(به جز منوچهری و اکبرپور)با باشگاه استقلال یكساله است

من اشک تو چشمام حلقه زده !!!هه! یعنی بالاخره ما هم رفتیم هیات فوتبــــــــــال ؟!!؟!؟


تمدید رحمتی و منتظری قطعی شد

صبح امروز دوشنبه مدیر برنامه های مهدی رحمتی و پژمان منتظری، با حضور در دفتر مدیر عامل باشگاه استقلال با وی به طور جداگانه جلسه داشتند و در خصوص تمدید قرارداد خود با باشگاه استقلال به توافق نهایی رسیدند. در این نشست قرار شد روز سه شنبه دروازه بان ملی پوش تیم استقلال قرارداد داخلی خود را با باشگاه استقلال امضا کند.

علی فتح الله زاده، مدیر عامل باشگاه استقلال ضمن تایید این خبر به مهر گفت: با مدیر برنامه های مهدی رحمتی مذاکرات خوبی داشتیم و برای تمدید قرارداد وی با باشگاه استقلال به توافق نهایی رسیدیم و قرارشد فردا رحمتی قرارداد داخلی خود را با باشگاه امضا کند.

مدیر عامل باشگاه استقلال همچنین اظهار داشت: صبح امروز جلسه ای با پژمان منتظری برای تمدید قراردادش داشتم. وی پیشنهاد مالی خیلی بزرگی از یکی از تیمهای حاضر در لیگ قطر داشت اما چون قبلا به روح مادرش قسم خورده بود که در استقلال می ماند و به من قول داده بود، برروی حرفش ایستاد و قرادادش را طی یکی، دو روز آینده تمدید خواهد کرد

مدیر عامل باشگاه استقلال تاکید کرد: پژمان منتظری مردانگی کرد و در استقلال ماند چون در این دوره و زمانه کمتر بازیکنی مانند منتظری پیدا می شود، روی قولی که داده و قسمی که خورد بیستد و از قرارداد مالی سنگینی که به وی پیشنهاد داده شده بود چشم پوشی کند، به همین دلیل من از منتظری ممنونم.

روح مادرت شاد پسر با غیـــــــــرت


استقلالی ها تماسی با من نداشتند ولی فکر میکنم جز گزینه هایشان هستم

فرزاد آشوبی هافبک دفاعی تراکتورسازی از این تیم جدا شده و پس از عدم توافق با تبریزی‌ها به تهران برگشته است.
آشوبی با تایید این خبر می‌گوید: «شرایط طوری پیش رفت که من با تراکتور به توافق نرسیدم. قبلا با مسوولان این باشگاه مذاکره کردم و توافقات حاصل شد اما به یکباره همه چیز به هم خورد و آنها شرایط دیگری را مطرح کردند که برای من قابل قبول نبود و برخلاف توافقاتی بود که قبلا داشتیم.» 

این روزها جسته و گریخته شایعه حضور آشوبی در استقلال شنیده می‌شود که او در این خصوص می‌گوید: «هنوز چیزی مشخص نیست ولی فکر می‌کنم جزو گزینه‌های استقلال باشم. البته کسی از این باشگاه با من تماس نگرفته و من هم منتظر هستم تا ببینم در روزهای آینده چه اتفاقاتی خواهد افتاد. فعلا نمی‌توانم حرفی در مورد رفتن یا نرفتن به استقلال بزنم.»


گزارش تصویری تمرین استقلال با وزنه


گزارش تصویری جشن استقلالی ها با جانبازان ثارالله

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: دانیال ׀ تاریخ: سه شنبه 6 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , f-esteghlal-c.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com